20 Aralık 2011 Salı

Ne Giydim…



Bu aralar hafta sonlarım hep dolu, sevgilimle 1,5 aydır düğünümüz için yer bakmakla meşgul olduğumuz için keyifsiz hafta sonları, yaşasın boş verilmiş hafta içleri durumundayım. O nedenle hafta içi mümkün olduğunca tembellik yapıyorum. Özellikle belirtmek istiyorum ki bu mekân bakmak kadar sıkıcı bir şeyle karşılaşmadım ben. Ya benim hayatım çok eğlenceliydi ya da gerçekten sıkıcı bir iş. Biz kararımızı verdik gibi ama kesinleşince duyuracağım. O yüzden biraz daha bekleyin…

O günlerden birinde çok sevdiğim Yıldız Parkından yolumuz geçti. Uzun zamandır gitmemiştim, çokta özlemişim. Buraya kadar gelmişken bugün ne giydim postu yapmadan da geçemeyeceğim der hazır ola geçerek huzurlarınıza çıkarım. 


Muzur ruhumdan mıdır bilinmez ama fotoğraf makinesi görünce afacanlık yapmak geliyor içimden. 




Ve sarı yapraklar görünce üstlerine basmaktan alıkoyamıyorum kendimi… Bu arada fazlasıyla incelen ve kırılan saçlarımı gereğinden fazla kısalttım. Kâkülle perçemi karıştırdığım için pis kâküllerim var. Uzayana kadar alışacağım ve bir daha mı aslaaaaaa…



Love,
Sinem.

Palto/çanta: Mango
Gömlek: Sarar
Etek: H&M
Pelerin: Polo Garage
Kemer: Derimod (annemin gardırobundan arak, tam 27 senelik)
Yüzükler: Six
Bileklikler: Topshop (kırmızı), Bershka

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...