29 Aralık 2011 Perşembe

Kate Middleton ve Şapkası…



Bu kızın prenses olduğu yetmiyormuş gibi birde her davette, her gittiği ülkede o eşsiz şapkalarıyla salınması artık iyice sinirlerimi bozmaya başladı.  Gelinliğimi çaldığı yetmiyormuş gibi (hatırlamak isteyenler buraya tıklasın) şimdide benim alanım olan şapkalara girmesi nedeniyle ona savaş baltamı fırlatmamın an meselesi olduğunu belirtirim. Ama daha önce kabul ediyorum şapka ona çook yakışıyor. Gerçi bu şapka bana göre daha çok Royal Ascot tarzı olmuş. Eğer orada takıyor olsaydı tek kusuru kadife olması olurdu. Öncelikle rengine bayıldım, sonra modeline. Ama sevgili Cambridge Düşesimizden önce bir benzerini yıllar önce biricik Nil Karaibrahimgil Organize İşler klibinde takmıştı. Kate bu sefer geç kaldı ve ben çok üzüldüm :)




Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...