14 Aralık 2011 Çarşamba

Chanel Pre-Fall 2012…



Karl Lagerfeld Paris’te 6 Aralık Salı günü Pre-Fall 2012 koleksiyonunu gözler önüne serdi. Chanel benim gözümde, söylenecek sözler yerine gösterilmesi gereken koleksiyonlar sunar her zaman. Fakat bu koleksiyonda beni fazlasıyla rahatsız eden bir parça var ama es geçip yok saymayı tercih ediyorum. Şimdilik…

Koleksiyona geçmek gerekirse Chanel’in olmazsa olmazı tüvit elbise ve ceketler dışında bu sefer Karl ışıltılı ve parlak bir şıklık sunmuş bize. Tüller, etnik elbiseler, enfes ceketler, metalik çantalar, müthiş aksesuarlar hepsi var. Renk kartelâsında ise Chanel’in siyah beyazının dışında, metalik gri, krem, lacivert, gri, bordo, kırmızı, sarı, yavruağzı, narçiçeği ve bebek pembesi bulunuyor. Hazırsanız başlayalım.

Chanel’in imzası tüvitlerden pembenin tonu beni benden aldı.



Siyah ve beyaz Chanellere bu yıl kravat ve angora kazak eklenmiş, 



Narçiçeği, bebek pembesi ve pembe enfes çantalar eşliğinde salınıyorlar.



Koleksiyonun ışıltılı ve parlak şıklıkları da beyaz, yeşil ve benim hiç barışamadığım renk olan altın sarısından oluşuyor.


Kaiser’in bu şalvar bozması etekleri neden tasarladığını anlamış değilim. Hiç beğenmedim. 



Kolları ve yakası işlemeli kırmızı döpiyesi, pırıltılı eteği, kazak ve paltonun astarında kullanılan yavruağzı rengini ise beğendim.



Puantiyeli takıma, omuza alınmış bordo paltoya ve cekete bayıldım.


Beğendiğim diğer ceketler



Bu da etnik Chanel.



Fakat Chanel beni koleksiyonda aksesuarlarıyla mest etti. Aksesuar insanı olan beni çok mutlu etti bu. Kolye, broş, eşarp, inci, saç aksesuarı, taşlar, eldivenler hepsi var bence tek eksiği şapkaydı.

Saç aksesuarlarını ben kullanamasam bile kullananlara çok yakışacaktır.



En sevdiğim aksesuarlardan biri olan broşu kafada kullanmayı sevdim. 



Taşlı kemerler tekrar moda olacakmış gibi.



Ve eldivenlerin ucu açılıyor tıpkı 1980’ler gibi.


Ah Karl, henüz Chanel 2.55 hayalimi sonlandıramamışken, üzerine Boy’u çıkarttın oda yetmedi bunlar ne. Belki hiçbiri kült olmayacak ama ben hepsini beğendim.


 Ve Coco Chanel ile birlikte anılan inci, yine yeniden varlar.


Kullanılan bu makyajı ise en kısa zamanda kendimde denemek istiyorum. Gözlerim yeterince büyük değilmiş gibi Mila Kunis yapmayı düşünüyorum.



Love,
Sinem

Görseller: Style.com

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...