30 Kasım 2011 Çarşamba

Düğünde Ben…




Düğün günü gelip kapıya dayandığında benim hazırlanmakta güçlük çekeceğim ortadaydı. Bekârlığa vedadan gece 2’de gelsem de, sabah 9’da kuaföre gitmek zorunda kalsam da –ki özellikle belirtmek isterim, kahvaltısız dışarı çıktığım ender günlerdendir-  oradan duraksız fotoğraf çekimine gitsem de, dönüşte gelin turuna katılsam da her anına değer bir gündü. En eğlendiğim düğün oldu bugüne kadar. Tam 12 saat sürmesi bir rekora da imza attı benim gözümde.

Hazırlık süreci kuaförden sonra makyajla devam etti. En sevdiğim ürünlerle, her zamanki sade makyajımı da tamamladıktan sonra giyinmeye başlamam gerekiyordu.


Ama önce bırakın giymeyi, bakmaya bile kıyamadığım elbiseme son kez aşağıdan bir bakış attım (bin kez teşekkürler anneciğim) ve tam 12 saat beni yarı yolda bırakmayan pabuçlarımla çekime gitmek üzere yol almaya hazırdım.


Çekime ilk olarak, yılların âdeti ayakkabı altına isim yazmakla başladı. Ve silindi tabii ki, sevgilim  duysun, tarihimiz neredeyse belli bile olsa işimi şansa bırakmayarak kurşun kalemle yazdım :)


Çekimlerde biz poz vermesek de izlemek epey yorucuydu ama bir o kadar da eğlenceli. Bu sevgili E’mle yorgunluktan afacanlık ve G ile bizim neyimiz eksik biz de çekeriz resimlerimiz.


Ve benim arkadaki düğüne karışmama ramak kalan merdivenler. Frag giyen adamlar, şapka takan bayanlar olan düğün olduğu zaman beni kaybederseniz bulacağınız yer bellidir, tam  orası. Aklım kalsa da olmam gereken yere döndüm, ama pozlarımı da verdim.




Yorucu, eğlenceli, kıskanılası çekim bittikten sonra gelin konvoyundan da eksik kalmadım tabiî ki, tek sorun konvoyu kaybetmemizdi :)


Düğünlerdeki küçük gelin küçük damatlara bayılırım, gördüğüm zamanda yapışmadan bırakmam.


İçimde hiç kurt bırakmamacasına 12 saat dans etmiş olsam da ender zamanlarda yavaşladım. Önümüzdeki kurtları kendi düğünümde bırakacağım.


Son olarak bu da benim gelin ve damata armağanım. Onlar çekim için uğraşırlarken ben de boş durmadım.


Love,
Sinem

Elbise: Ayla Tezel
Ayakkabı: Zara

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...