30 Kasım 2011 Çarşamba

Bitpazarı…


Gezmeyi en sevdiğim yerlerden biri bitpazarlarıdır. Ne yazık ki İstanbul’da istediğim randımanı alabileceğim bir pazara rastlamadım. Ama Almanya’da tam iki tanesine gittim, bir tanesini de kaçırdım.(Aferin bana)

Birilerinin bir zamanlar en sevdiği ya da onları mutlu eden objelerin, kıyafetlerin şimdi bende olması ayrı bir duygu getiriyor bana. O nedenle ne varsa topladım. Ah birde sınırlı yük hakkım olmasaydı neler alacaktım kim bilir. 

İlk olarak çok neşeli bir insan olan Gretchen’ten tam 1 euroya çok sevimli bir ceket aldım, belki hiç giymem ama onunla sohbet etmek çok keyifliydi. Birde çok güzel iki mumluk.


Diğer en keyif aldığım tezgâhtan mükemmel broşlar aldım ve en komiği dünya kadar madalyonu ne yapacağım bilmiyorum ama aldım işte.


 Ve bu bastonlardan biri evimin salonunu süsleyecek. Arık Bey üzgünüm buna katlanmak zorundasın. :)



Bu teyzeden ise kol düğmesi ve bir iki broş yine,




Buradan ise almanca öğrenene kadar sadece dekor olarak kullanacağım Salvador Dali ve Leonardo da Vinci’nin enfes kitaplarını aldım.



Bu tezgâhtan da kedi kitap tutacakları benim oldu ama tabii orada kaldı çünkü tam 7 kiloydular. Şubatta teyzemin bavulu ile kavuşacağız. 


Bu küçük kız oyuncaklarını satıyordu. Elindeki akrep çerçeveyi almak istedim ama o da başka bir tezgâhtan aldığı için anlaşamadık.



Almadan döndüğüm, pişmanlıklar içinde baktığım bu resimler ise hala içimi acıtıyor. Mario Puzo’nun bir klasik olan Baba kitabını almadan nasıl ayrıldım anlayamıyorum.


Ya bu tatlı kedi biblosu nasıl gözümden kaçmış.



Burada ise neyi gözüme kestirdim hiçbir fikrim yok :)



Bu şapkalarda kafama fazlasıyla büyük geldiler.



Ah hep bir daktilom olsun istedim ama bunu almaya kalkamadım bile. Bile bile lades demeye gerek yok, bunu bana kimse getiremezdi :(



Ve ganimetlerimin bir kaçı;

Arimla evimizin anahtarlığı olacak anahtarlık,

 
Madalyonlarım,



Broşlarım,


Ve şu anda en sevdiğim çantam olan 50 Centlik çantam ahahah,


Her ne kadar annemler beni çekiştirerek çıkartsalar da çok güzel şeyler aldım, gördüğünüz gibi çok mutluyum.


Love,
Sinem

Etek ve eşarp: Mango
Deri ceket ve kazak: Stradivarius
Kemer: Pieces
Çanta: H&M
Çizme: Elle

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...