4 Kasım 2011 Cuma

BU ARALAR BEN



Bu aralar hala Almanya’dayım, gezmekten resim çekmekten gına geldi. Çok eğleniyorum, ama o kadar resim var ki neleri yazsam diye düşünmekten bir türlü yazmaya odaklanamıyorum.

Az kaldı -büyük bir değişiklik olmazsa- perşembe günü dönüyorum. Fulda çok küçük bir yer fakat çok eski ve sakin bir şehir. Öyle ki burada yaşasam sıkıntıdan patlarmışım gibi geliyor. Önümüzdeki postlarda zaten göreceksiniz. Düğün için geldiğim şehirde epey kaldım. Gezmediğim bir iki yer kaldı. Onları da bugünlerde bitirmek üzereyim.

Çok sevgili İdil’im gelseydi Köln, Berlin ve Paris’e yolculuk olacaktı. Frankfurt’a gittim ama pufff geç gittim mağaza gezmekten gün çabuk bitti ve resimsiz, müzesiz gereksiz bir yolculuk oldu benim için. Tek kazancım Primark alışverişlerim oldu :) Bir daha gitmeye arkadaş bulamadığım için havada kaldı. Birkaç resmimden biri huzurlarınızda…




Özellikle belirtmek isterim ki tanıdığımız birçok marka yok burada ama benim için pek kıymetli olan bitpazarları her hafta var ve o kadar güzel şeyler aldım ki şu an mutluluğumun yanında nasıl döneceğim o kadar yükle korkusu sardı.

Yakında İlkem Hanımın bekarlığa vedası, nikahı, düğünü, halloween gibi bir çok yazı gireceğim, biraz daha beklemede kalın lütfen.

Love,

Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...